سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]

معبود من..
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:2بازدید دیروز:4تعداد کل بازدید:107272

دیبا تنها :: 88/2/24::  9:15 عصر

 

دلم چیزی بگو شاید ،هنوزم فرصتی باشه

هنوزم بین ما شاید یه، حس تازه پیدا شه

یه راهی رو به من وا کن، تو این بی راه بنبست

یه کاری کن برای ما، یه مایی هنوزم هست

به من چیزی بگو از عشق، از این حالی که من دارم

من از احساس شک کردن، به احساس تو بیزارم

تو هم شاید شبیه من ،تو این برزخ گرفتاری

تو هم شاید نمیدونی ،چه احساسی به من داری

گریزی جز شکستن نیست، منم مثل تو میدونم

نگوباید برید از عشق، نه میتونی، نه میتونم

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

107272

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
معبود من..
::اشتراک::