سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر خود را از معصیت ها پاک کنید، خداوند، دوستتان خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

معبود من..
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:7بازدید دیروز:9تعداد کل بازدید:107128

دیبا تنها :: 86/4/1::  10:18 عصر

هر کی اومد تو زندگیم می بردمش تو آسمون

امروز می شد رفیق راه فردا برام بلای جون

نمی شه قلب عاشق و به دست هر کسی سپرد

نمی دونم بد می آورد یا چوب سادگیشو خورد

هر چی که به سرم اومد تقصیر هیچ کسی نبود

هر چی که بود پای خودم تو قصه هام کسی نبود

هیچ کسی عاشقم نشد هیچکی سراغم نیومد

جواب کار خودمه هر چی بلا سرم اومد

تقصیر هیچ کسی نبود هر چی که بود به پای من

فقط تو بعد از این نیا میون لحظه های من

رفاقتت مال خودت منت نزار رو سر من

این قصه ها تموم شده فقط نیا دورو برم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

107128

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
معبود من..
::اشتراک::